سیو کامل بازی (Iron Man(PS3

نویسنده:Trainer
سیو کامل بازی (Iron Man(PS3

 

مرد آهنی (به انگلیسی: Iron Man) یک بازی ویدئویی با سبک بازی اکشن است که توسط شرکت سگا در سال ۲۰۰۸ و برای پلتفرم‌های نینتندو دی‌اس، وی ، اکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۲، پلی‌استیشن ۳ و پلی‌استیشن همراه منتشر شده‌است.


طریقه استفاده از سیو

1- فایل فشرده را در USB Drive خود Unzip کنید و فایل را در آدرس  PS3/SAVEDATA/Something کپی کنید.

2- USB Device خود را به PS3 وصل کنید.

3- به قسمت مدیریت Savegame از XMB بروید و از سیو استفاده کنید.


ادامه مطلب

ترینر ایرانی بازی Resident evil 4

نویسنده:Trainer
ترینر ایرانی بازی Resident evil 4

توضیحات بازی(به نقل از ویکیپدیا ، ویرایش شده)

رزیدنت ایول ۴ (به انگلیسی: Resident Evil 4) یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط شرکت Capcom ساخته شده است.این بازی چهارمین نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول و ششمین نسخه در کنار نسخه‌های فرعی از این سری بوده که برای نخستین بار در ۱۱ ژانویه سال ۲۰۰۵ برای کنسول نینتندو گیم‌کیوب منتشر شد.نخستین تلاش برای ساخت نسخه چهارم این سری در دسامبر ۱۹۹۹ انجام پذیرفت. سرانجام نیز پس از ارائه چهار نمونه ویرایش برای این بازی، ساخت بازی در آن زمان متوقف شد و این بازی متوقف شده، رزیدنت ایول ۳٫۵ نام‌گذاری شد. این بازی هرگز منتشر نشد. درآغاز، این بازی برای کنسول پلی‌استیشن ۲ طراحی شده بود، زمانی که شینجی میکامی به عنوان تهیه‌کننده از هیدکی کامیا به عنوان کارگردان درخواست کرد تا نسخه چهارم این سری، از سبک جدیدی نسبت به نسخه‌های پیشین برخوردار باشد. اما پس از توقف ساخت بازی، این قطعی بود که این بازی، مجدداً ساخته خواهد شد.


سازنده ترینر : ابوالفضل کابینی(A.K)

امکانات ترینر : 6+

 

امکـــــــــــــــانـاتکلیـــــدها
Health/خونNum 1
Health Ashley/خونNum 2
Ammo/مهماتNum 3
No reload/تیرNum 4
Money/پولNum 4
Time/زمانNum 6

 

 

ادامه مطلب

ترینر بازی Steel Division Normandy 44

نویسنده:Trainer
ترینر بازی Steel Division Normandy 44

 

|نسخه MrAntifun برای ورژن 300080502 اضافه شد|

بازی steel division normandy 44 ، که به تازگی منتشر شده ، بازی تاکتیکی و جنگی با سبک wargame است که توسط شرکت  Eugen Systems توسعه و انتشار یافته است.این بازی در جنگ جهانی دوم و بر روی جبهه غربی این جنگ بزرگ متمرکز است و ترکیبی از تاکتیک ها و مکانیسم های جنگی پیچیده است.Steel Division به خوبی توانسته تجلی گر واقعیت وحشیانه ی جنگ جهانی دوم که مثالی از دردناک ترین جنگ های مدرن تمدنهاست باشد و با میدانهای جنگ غیرقابل پیش بینی ، فرماندهان تاریخی جنگ جهانی دوم ، ده ها واحد جنگی و لشگر متفاوت و  به طور کلی شبیه سازی خوب جنگ جهانی دوم تبدیل به بازی زیبا و چالشی گردیده  و توانسته نمرات قابل قبولی دریافت کند.


سازنده ترینر : Mrantifun

امکانات : 3

 

نسخه : 300077108-300080502(دو ترینر جداگانه با امکانات یکسان)

امکـــــــــــــــانـاتکلیـــــدها
Active TrainerF1
Inf.Deployment PointsF2
Enemy 0 Deployment PointsF3

Inf.Units

F4
ادامه مطلب

دانلود Cheat Engine 6.7 ، جدیدترین نسخه نرم افزار هک بازی ها

نویسنده:Trainer
دانلود Cheat Engine 6.7 ، جدیدترین نسخه نرم افزار هک بازی ها

سرانجام جدیدترین نسخه نرم افزار محبوب هک بازی ، چیت انجین ، منتشر شد. این نسخه دارای تغییرات متعددی از جمله اضافه شدن توابع Lua جدید ، بهبود Gui ، رفع برخی باگها و ... است.

لیست کاملی از این تغییرات را در زیر میتوانید مشاهده کنید.(برگرفته از وبسایت رسمی CE)

Fixes:

  • Fixed some DPI issues at some spots
  • Fixed the "Not" scan for ALL
  • "simple values" now also applies to the All type
  • Fixed not adding the 0-terminator to strings when the option was set to add it
  • Fixed ultimap hotkeys
  • Fixed ultimap2 filtering
  • Changing pointers in the change address dialog won't set/override global memrec and address anymore (local now)
  • Fixed show as signed not working for custom types
  • Fixed several issues with the structure spider
  • Fixed 64-bit registers in the tracer getting truncated on doubleclick, and fix r8 to r15
  • Fixed copy/paste in the scanvalue
  • Fixed kernelmode QueryMemoryRegions for windows build 1607
  • Fixed some disassembler errors
  • Fixed lua command fullAccess
  • Fixed text to speech if launched from a different thread
  • Fixed clicking on checkboxes when the dpi is different
  • Fixed the found code dialog count size
  • Fixed mono freezing Cheat Engine when it crashes/freezes

Additions and changes:

  • Changed the processlist and added an Applications view similar to the taskmanager
  • Small change to the tutorial first step wording
  • Structure Dissect: Added RLE compression (by mgr.inz.player) and other things to improve filesize
  • Structure Dissect: If setting a name, it will also be shown in the header
  • The symbolhandler can now deal with complex pointer notations
  • Added support for single-ToPA systems for ultimap2
  • Added some more spots where the history will be remebered in memoryview
  • Memoryrecords with auto assembler scripts can now execute their code asynchronous (rightclick and set "Execute asynchronous")
  • Kernelmode memory reading/writing is safer now
  • Added an option to filter out readable paths in the pointerscan rescan
  • Added "codePage" support
  • Added font/display options to several places in CE
  • Added a search/replace to the script editors
  • You can now delete addresses and reset the count from "Find what addresses this code accesses"
  • Added a statusbar to the hexview in memoryview
  • Pointerscan for value scans now add the results to the overflow queue
  • Opening a file and changing bytes do not change them to the file anymore (you need to explicitly save now)
  • Added an option to the processlist to filter out system processes
  • Added a system to let users sign their tables so you know you can trust their tables.
  • Memory record dropdown lists can now reference those of others. USe as entry text: (memoryrecorddescription)
  • Added an option to notify users of new versions of Cheat Engine

lua:

  • Custom Types can now be referenced from Lua
  • Auto assembler lua sections now have access to "memrec" which is the memory record they get executed from. Can be nil
  • stringToMD5String now support strings with a 0 byte in them
  • autoAssemble() now also returns a disableInfo object as 2nd parameter. You can use this to disable a script
  • added Action and Value properties to MemoryRecordHotkey objects
  • added screenToClient and clientToScreen for Control objects
  • added readSmallInteger and writeSmallInteger
  • added enableDRM()
  • added openFileAsProcess/saveOpenedFile
  • added saveCurrentStateAsDesign for CEForm objects
  • added disableWithoutExecute and disableAllWithoutExecute
  • added OnCustomDraw* events to the listview
  • added being/endUpdate for the Strings class
  • added SQL support
  • added color overrides to the disassembler text
  • added OnPaint to the CustomControl class
  • added autoAssembleCheck to syntax check an AA script
  • fixed the addresslist returning nil for PopupMenu (while popupMenu did work)
  • added an timeout option for pipes
  • added some graphical options
  • added some low level system functions
ادامه مطلب